פז בטיחות


    מעוניינים לשמוע עוד לגבי הקורסים וההדרכות שלנו?

    צרו איתנו קשר

      השכרת כיתות לימוד | חוצות המפרץ

      מרכז ההדרכה של מכללת פז בטיחות מאפשר השכרת כיתות בחוצות המפרץ –

      • כיתות לימוד מושקעות.
      • עם כל הציוד הנדרש בכדי להעביר
        • הרצאות.
        • ימי עיון.
        • כנסים והדרכות.
        • בצורה איכותית ביותר.

      המכללה מציעה כיתות לימוד מאובזרות ב:

      • מזגן.
      • מקרן.
      • לוח מחיק.
      • רמקולים.
      • חיבור אינטרנט.
      • לובי להפסקות עם פינת קפה.
      • ועוד.

      היתרונות שלנו –

      • אנחנו נמצאים בחוצות המפרץ, צמודים לתחנת הרכבת (50 צעדים ואתם אצלנו).
      • חניה בשפע וללא עלות.
      • חדרים להשכרה באפשרויות סידור שונות.
      • כיתה ללימוד פרונטאלי.
      • נגישות מלאה לכל אמצעי התחבורה.
      • אפשרות להשכיר כיתה על בסיס קבוע יומי או שעתי.
      • אפשרות נוספת להשכרת חדרי יעוץ \ אימון\ טיפול.

      השירות שלנו מתאים ל–

      • עסקים קטנים.
      • חברות וארגונים גדולים המחפשים מקום איכותי ונוח.

      מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? דברו איתנו 04-8666499.

      מעוניינים בהכשרה מקצועית? השאירו פרטים ונצא לדרך


        מידע נוסף בנושא

        השכרת כיתות לימוד: לברר את הפרטים החשובים ביותר

        רבים מאתנו מעוניינים לפתח את יכולותינו – וזאת, על ידי השתתפות בקורסים מקצועיים. בין אם מדובר בענף תעשיית המזון, החקלאות או שמא מדובר בענף תעשייה אחר – בכל הנוגע אל התמקצעות בתחומים אלו בכלל ובנושא הבטיחות בפרט הינו משמעותי ביותר. בהתאם לכך, קורסים אלו יש להעביר בכיתות מרווחות; חללים באמצעותם המשתתפים ירכשו ידע ביעילות ובנוחות מקסימלית.

        כיום, ישנם קורסים מגוונים בתחום הבטיחות בתעשייה. החל מקורס אחראי רעלים, תכנית לניהול בטיחות, בטיחות בבניה, הדרכת כיבוי אש וכן הלאה – כדי שהתכנים יעברו על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל הגורמים הרלוונטיים ולבצע את הפעולה הבאה: השכרת כיתות לימוד.

        כאשר אנו מדברים על השכרתן של כיתות לימוד, חשוב להדגיש כי מדובר בשירות המותאם לעסקים קטנים כמו גם לחברות וארגונים גדולים. בנוסף, על כיתות אלו להצטייד בפריטים משמעותיים; ציוד הכולל, בין היתר, מזגן, מקרן, לוח מחיק, רמקולים, פינה עם עמדת קפה וכן הלאה. כך, ניתן יהיה להעביר את החומר הלימודי במלואו – ובאופן המדויק ביותר.

        כמו כן, בין לצורך לימוד, ייעוץ, אימון או לשם מטרה אחרת, רצוי לברר האם ניתן להשכיר כיתות אלו לפרק זמן ארוך וממושך. במקביל, יש לוודא כי כיתות לימוד אלו יהיה במיקום נגיש לאמצעי תחבורה שונים.

        כיתות להשכרה

        השכרת כיתות לימוד מיועדת למגוון מטרות. בין אם מדובר בקורס בטיחות בחשמל, ימי כשירות לממוני בטיחות או שמא מדובר בקורסים אחרים – מכללת פז בטיחות מציעה כיתות מתקדמות ומרווחות להשכרה. אין ספק, כיתות אלו מחזיקות ביתרונות רבים: החל מציוד טכנולוגי ויעיל, חללים מרווחים ומונגשים וכן הלאה, כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור קשר ולהתרשם לטובה מהכיתות. כמו כן, חשוב להדגיש כי מכללה זו מציעה שירותים נוספים בתחומי הבטיחות בתעשייה השונים.

        השכרת כיתות לימוד – לרכוש ידע בתנאים נוחים

        כדי ללמד באופן פרונטלי ובאמצעים המתקדמים ביותר, מומלץ לפנות אל פז בטיחות – באמצעותה ניתן יהיה להשכיר כיתות לימוד למגוון מטרות ולקוחות המחפשים אחר מקום מרשים, איכותי ומרווח. כמו כן, כיתות אלו כוללות ציוד טכנולוגי, נגישות למלוא אמצעי התחבורה ובקרבתן ישנה חניה בשפע.

        כיתות לימוד להשכרה

        מרכז ההכשרות של פז בטיחות מאפשר השכרת כיתות לימוד מושקעות וחדישות הכוללות את כל הציוד הנדרש להרצאות, כנסים, הדרכות וימי עיון במגוון רחב של תחומים. המרכז נמצא בחוצות המפרץ, כך שהינו נוח במיוחד לכל המגיעים מאזור העמקים, כרמיאל וצפונה. ומעניק גישה נוחה לכל המשתתפים ואפשרות לחניה בשפע ללא עלות. חברתנו מעניקה לכם את האפשרות בהשכרת כיתה על בסיס קבוע, יומי או שעתי, בהתאמה לצרכים האינדיבידואליים שלכם.

        כיתות לימוד להשכרה במרכז ההכשרות של פז בטיחות

        כיתות הלימוד אשר מעמידה לרשותכם חברת פז בטיחות הינן ממוחשבות ומרווחות, כוללות ציוד חדיש ומשוכלל ומאפשרות את יצירתה של אווירה לימודית נעימה במיוחד. עתה תוכלו גם אתם לערוך את כל ההכשרות, הקורסים וההרצאות החשובות לכם במרכז חדשני, נוח ומתקדם אשר עונה על כל צורך ובקשה. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו להתאמת כיתת הלימוד הנכונה לכם, באתר או במספר הטלפון 04-8666499.

         

        השכרת כיתות לימוד – עושים את הבחירה הנכונה

        השכרת כיתות לימוד תהווה את הצעד החיוני והנכון במגוון רחב של מצבים. כך שבמידה וגם אתם זקוקים לחלל מודרני ונוח בו ניתן יהיה להעביר הרצאות, הדרכות בטיחות, ימי ממונה בטיחות, הכשרות וימי עיון וכנסים מכל הסוגים, הרי שבחירה בכיתות לימוד חדשניות תהיה הצעד הנכון עבורכם.

        וודאו כי החללים יהיו מרווחים דיים וכי הכיתות יכללו את כל הציוד הדרוש לכם. זאת לרבות מזגן, מקרן, לוח מחיק, רמקולים וחיבור לאינטרנט. בכך למעשה ניתן יהיה ליהנות מסביבה לימודית נעימה וחדשנית אשר עונה על צרכיהם של המרצים והמשתתפים בקורסים השונים גם יחד. אל תתפשרו על נוכחותו של ציוד איכותי ומשוכלל אשר נוכחותו תסייע ביצירת האווירה הלימודית הנעימה והאפקטיבית ביותר.

        התייחסו גם למיקום כיתות הלימוד, שהרי חשוב יהיה לוודא כי הוא נגיש לצירי תנועה ותחבורה מרכזיים ויעניק לרשות כל המשתתפים שפע של מקומות חניה מרווחים ונוחים. בכך ניתן יהיה להעניק לכלל צוות המרצים והתלמידים ליהנות מחוויה נעימה אשר מקלה על סדר יומם.

        השכרת כיתות לימוד ברמה גבוהה ותשתיות נלוות

        ברגע שאתם מחפשים כיתה אחת או יותר לצרכי פעילות עסקית, הדרכה או כנס, כדאי לבדוק מראש שאתם מקבלים בדיוק את מה שצריך. נזכור שכיום כיתה איננה רק חלל שבו מציבים כמה כיסאות עם לוח וגיר. במובן המודרני והמתקדם, השכרת כיתות לימוד מאפשרת את כל התנאים ללמידה מעמיקה, להעברת תכנים מועילה, בנוחות, עם תשתיות מסודרות ותנאים לשימוש בטכנולוגיה מודרנית.

        לצורך השכרת כיתות לימוד ברמה הגבוהה ביותר בדקו כמה דברים:

        1. מיקום – עדיף לשכור כיתות במקום נוח לגישה, עם חניה מרווחת בשפע. הדבר האחרון שרוצים זה כיתות שממוקמות במקום נידח ללא אפשרות לחניה.
        2. אמצעי הגברה – כיתות שבהן ישנה מערכת הגברה ורמקולים מאפשרות להעביר את ההדרכה או ההרצאה בצורה נינוחה כשכל הקהל שומע, מקשיב ומבין.
        3. פתרונות טכנולוגיים – הרצאות והדרכות כיום מלוות בדרך כלל במצגות ונתונים אונליין. לכן, וודאו שבכיתה שעומדת לרשותכם ישנו חיבור לאינטרנט וניתן להשתמש במקרן לרווחת המשתתפים והמרצים. כל זאת, במקביל ללוח מחיק ואמצעי עזר נוספים.
        4. אווירת לימודים נינוחה – לשם כך, בכיתות צריך להיות מיזוג ורצוי שבמתחם יהיה מקום להכנת קפה ומנוחה בהפסקות שבין השיעורים.
        5. גמישות – העדיפו כיתות מרווחות שניתן לשכור בהתאם לצרכים שלכם, לפי שעה, יום וכדומה. כמו כן בררו מראש האם ניתן לסדר את הכיתה באופן הרצוי לכם (למשל בטורים, בצורה של ח' וכדומה).

        השכרת כיתות לימוד בחיפה

        ארגונים, מוסדות ומקומות עבודה נדרשים לעיתים לקיים כנס, יום עיון, הדרכות או הסמכות. למידה, דיון או ישיבה בתנאים מיטביים מאפשרים השגת תוצאות טובות יותר ושביעות רצון גבוהה מכל המשתתפים. אם אתם צריכים השכרת כיתות לימוד לכל מטרה תמצאו את מבוקשכם במכללת פז בטיחות. במקום כיתות מרווחות, מאובזרות והכל, בגישה שירותית, עם נגישות ויתרונות נוספים.

        כל התנאים ללמידה משמעותית

        אם אתם מנהלים עסק קטן או חברה גדולה, אם אתם רוצים לארח כינוס עסקי, הרצאה, הדרכה, יום עיון וכדומה, במכללת פז בטיחות תקבלו את הפתרון הטוב ביותר. כיתות מגוונות, עם כל התנאים ללמידה משמעותית בימים ובשעות הרצויים לכם.

        השכרת כיתות

        העולם המשתנה דורש מאיתנו ללמוד כל הזמן ולקבל הדרכות בנושאים שונים. עסקים רבים מבקשים לייעל את העבודה של העובדים שלהם ולתת להם כלים מקצועיים באמצעות הדרכות וימי עיון. כל אלו דורשים כיתות לימוד מקצועיות ומאובזרות. כיום, שוק השכרת המשרדים וכיתות הלימוד פורח, מציע מגוון רחב של כיתות בגדלים שונים ולצרכים מגוונים. גם פז בטיחות הבינה את הצורך של כיתות הלימוד. והיא מציעה לדורשים השכרת כיתות לימוד מאובזרות, מקצועיות ונוחות.

        סוגים של השכרת כיתות

        ישנם סוגי כיתות שונות המשמשות למגוון צרכים. כיתות הדרכה גדולות, למספר משתתפים רב, כיתות קטנות ואינטימיות לקבוצה קטנה, כיתות עם מחשב ובלי מחשב, כיתות הדרכה המעוצבות בצורת מעגל, כיתות ללא שולחנות או עם שולחנות המחוברים לכסא, כיתות דיגיטליות הכוללות את כל השכלולים האפשריים: מקרנים, מערכת סטיראו, חיבור אינטרנט נגיש ועוד. לרווחת המשתתפים חשוב שתהיה גם פינת קפה, או מטבח נגיש המאפשר התרעננות בין השיעורים. כאשר מבצעים השכרת כיתות יש לשקף את הצרכים של הקבוצה, בכדי לקבל את הכיתה המתאימה ביותר עם האיבזור התואם. במועד הנדרש, הכיתה צריכה להיות מוכנה עם כל הציוד. על הצוות רק להיכנס ולהתחיל.

        איך זה עובד?

        כיתות לימוד ניתנות להשכרה לתקופה ארוכה, או לפי ימים ושעות. בכיתות ניתן להעביר הרצאות, ימי עיון, כנסים, הדרכות, שיעורים מקצועיים, קורסים ועוד. השירות מתאים לעסקים קטנים וחברות גדולות. ניתן להתאים את הכיתה לפי הצורך של הקבוצה. לבקש כיתה עם מקרן או עם מחשבים. ניתן אפילו לסדר את הכיתה לפי דרישה, במעגל או בטורים ישרים. יש לציין זאת מראש בעת סגירת העסקה, כדי לקבל את הכיתה בצורה מסודרת.

        חברת פז בטיחות מציעה כיתות להשכרה למגוון צרכים. הן מכילות את כל מה שנדרש עבור קורס או הדרכה. הציוד חדיש והכיתות מאובזרות בהתאם לצורך. לרווחת המשתתפים יש מטבח נגיש והכיתות נמצאות בגישה נוחה ועם חניה חופשית למשתתפים.

        למי מיועדות הכיתות להשכרה?

        כיתות לימוד להשכרה מיועדות עבור ארגונים בינוניים וקטנים, למגוון מטרות. עבור אנשים פרטיים שמעבירים סדנאות או קורסים אישיים ועוד. לפני ששוכרים חדר לימוד, חשוב לוודא שהוא מתאים לכמות האנשים בקבוצה וכן שיש בו את הציוד הנדרש. החדר צריך להיות מוכן לשימוש מיד עם הכניסה לכיתה. כאשר נדרשת רשת אלחוטית מומלץ לוודא מראש את הסיסמא ושם המשתמש כדי להתחבר מיד ללא עיכובים. גם המיקום של הכיתות להשכרה חשוב. הוא צריך להיות נגיש ונח עבור המשתתפים. בצמוד לצירי תנועה מרכזיים ותחבורה ציבורית .

        כיתות הלימוד של חברת פז בטיחות ממוחשבות ומרווחות, מכילות את כל מה שנדרש כדי שההדרכה תעבור חלק. הציוד חדיש והמקום נח ומתקדם ועונה על כל הצרכים. הכיתות מתאימות למגוון הדרכות כדוגמת קורסי ממוני בטיחות, הרצאות בנושאים שונים. הכיתות נמצאות בגישה נוחה ועם חניה חופשית למשתתפים.

        כיתות לימוד להשכרה בצפון

        ארגונים ובעלי חברות מעוניינים לבצע הכשרות שונות לעובדיהם. לתת להם כלים מקצועיים לתפקיד או סתם להעשיר להם את הידע בסדנאות חוויתיות שונות. לשם כך צריך כיתות לימוד להשכרה מאובזרות שיאפשרו להעביר את החומר בצורה מקצועית ועם הציוד המתאים. לא בכל עסק יש כיתת לימוד או חדר ישיבות מאובזר המאפשר לבצע זאת באופן מקצועי. מרכז ההדרכות של חברת פז בטיחות מאפשר השכרה של כיתות לימוד לכל צורך ומטרה. החדרים מאובזרים ומאפשרים להעביר כל ההדרכה בצורה נעימה ושוטפת.

        מה כוללים כיתות לימוד להשכרה

        כיתות לימוד להשכרה צריכות להיות בראש ובראשונה נוחות. כדי שיתאפשר להעביר הרצאות, ימי עיון וכנסים בצורה נינוחה ואיכותית, ללא הפסקות או תקלות. על הכיתות להיות מאובזרות היטב בכסאות ושולחנות לכל אחד מהמשתתפים. כדי שיהיה ניתן להעביר מצגת או חומר לימודי יש צורך במקרן. בנוסף, לוח מחיק יאפשר למרצה לרשום נקודות חשובות ולסכם את מהלך השיעור. חיבור אינטרנט כיום הוא דבר בסיסי כדי לגשת לנתונים כדוגמת מצגות, מיילים, סרטוני וידאו ועוד. בכדי לשמור על חדר נעים במזג האוויר הישראלי, הכיתות צריכות להיות ממוזגות ונעימות.

        שירותים שלנו

        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי
        דילוג לתוכן